Q5 2012 navigation skiva

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

vråken

Ny medlem
Halloj, första inlägget , har precis köpt en Q5 3,0 från 2012 , och jag har en fråga om Navigationen , det sitter en MMI navigator i bilen .... och jag är fundersam över funktionen ...
När jag köpte bilen så sitter cd skivan för navigationen i cd spelaren och navigationen funkar ju som den ska... MEN så ville jag spela en vanlig musik CD , matade ut skivan och matade in musik CD:n ...so far so god.... lyssnade på cd:n och fick för mig att trycka på Nav knappen.... då vill apparaten att jag ska sätta i skivan igen..... alltså måste man ha CD skivan för navigationen i hela tiden för att navigatorn ska fungera ?? det verkar ju knäppt , borde inte denna bara användas 1 gång för att ladda in innehållet i hårdvaran så man både kan lyssna på en musik CD och navigera samtidigt ?? Det var delfråga 1 , sen är det ju irriterande att man inte kan ställa in Svenska som språk på menyer eller få vägbeskrivningar på Svenska ... ska det vara så ?? Eller har jag missat nått , ?? Bilen är svensk såld så ingen import på det viset . Blev lite besviken faktiskt .... Tacksam för feedback och tips.
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp