Audi försäkring

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Mikkis

Ny medlem
15 dagar har jag fått vänta på att min audi skulle transporteras från chalon-sur-saône i Frankrike till Hamburg i Tyskland.
Transporten sker i Sammarbete med Audi försäkring!
Försäkringsbolag har inte klarat av att fullfölja sitt åtagande utan istället har dem trampat på oss. Jag har fram till och med idag 67 st mobiltelefon samtal till audi försäkring.!
Jag har själv fått ta kontakt med den holländska transportören angående lastning av min bil samt ett leveransdatum som dem ej kan hålla. Har återigen varit i kontakt med IF Försäkringsbolag och Audi försäkring som ingår i IF. Men alla beklagar sig och tycket det är tråkigt att sånt här uppstår.
Vi har haft ett rent helvete från och med mitt första telefonsamtal till audi jour försäkring då dem skulle lämna oss på en fredag kväll ensamma på en rastplats utefter en motorväg i Frankrike eftersom försäkringen vi har gäller enbart ifall bilen går sönder och inte bilens chaufför! Det har varit mycket sjukt agerande från Audi försäkring. I totalt över 20 dagar har dem hånar mig och pissat på mig.. jag har fått det ena efter det andra dumma svar och påstående. Vid minst 2 st tillfällen har dem ljugit för mig. Det är fördjävligt. Jag är nu så frustrerad så jag vet varken ut eller in. Jag är fortfarande inte ens hemkommen.Audi försäkring ska se till att dem ska transportera mig hem till Göteborg. Nu har jag väntar över 20 dagar. Jag har fortfarande inte kommit hem.
Vad fan håller nollorna på med?
 



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp