Visa oss din Audi A3 / S3 / RS3

Felkodsläsare till Audi - Vår favorit eller se fler här.

Per

Administrator
Forumpersonal
Visa oss din Audi A3 / S3 / RS3! Du måste vara registrerad medlem för att kunna ladda upp bilder. Svara därefter på denna tråd (välj avancerat läge). Klicka på bildikonen i verktygsfältet eller välj "Hantera bifogade filer" nedanför textboxen för att bifoga bilder. Upp till 4MB per bild :)
 

Jellan

Ny medlem
Visa bilaga 316

"1a gången jag rattar o äger en Audi. Valet föll på en S3 fr 2008... Vilken bil. AWD är galet farlig (!) man märker inte att det är snorhalt ute... Toknöjd. Kommentarer...? Kanske inte rätt forum? //Cease the day// Jellan"
 

Miivan

Ny medlem
Här är min lilla A3 2.0tfsi 2007 Quattro.
Tjena! Snyggt i gul.

Jag har en likadan A3, med Quattro och S-line. Har du på egen hand färgat om ringarna fram i svart? Har tänkt göra detsamma med chrome-detaljerna fram.

Hur gick du till väga? Vad använde du för spray?

Tack på förhand!
Milan
 

Killawife

Aktiv medlem
Jag köpte mig en liten pippgul jag med. en A3 1.8t som är stylad till s3 med spoilers och lite så. Mycket småskit att laga bara. Och givetvis har tidigare ägare slarvat bort alla skruvar ;/
IMG_20200805_1808382.jpg
 

Varsde

Ny medlem
Blev nyligt ägare till en Audi A3 1.8T från 97, Matt i lacken a och till och en trög växellåda men lätt den roligaste bil jag kört på länge! img_20220805_235539813.jpg
 

S3bandit

Ny medlem
Här är min S3-a. 2007 som gått cirka 18400 mil. Är väldigt nöjd med den.. Har även en A3 till vardags/pendlarbil .audi s3.jpg
 
  • Like
Reactions: Per



Välkommen till audiforum.nu!

Som gäst kan du både posta nya trådar och svar, utan att behöva registrera dig.

Registrera Logga in
Topp